Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Język angielski w biznesie

Język angielski jest nie tylko międzynarodowym językiem komunikacji, ale także biznesu, marketingu czy dyplomacji. Prowadząc własną firmę i chcąc, aby wciąż rozwijała skrzydła, należy posiadać realne kompetencje językowe. Powinni je posiadać również pracownicy. Znajomość języka angielskiego nie zawsze idzie jednak w parze z realnymi umiejętnościami językowymi. Jak więc je sprawdzić i poprawić?

Audyty językowe

Niektóre dobre szkoły językowe, np. szkoła językowa w Częstochowie, prowadzą w firmach tzw. audyty językowe. Polegają one na zbadaniu realnych umiejętności każdego pracownika. Specjaliści są w stanie określić poziom znajomości języka angielskiego w skali Rady Europy już po 10 minutach konwersacji. Każdy pracownik, który weźmie udział w audycie dostanie czytelny dokument określający realne kompetencje językowe. Dzięki temu pracodawca będzie mógł odpowiednio zaplanować szkolenia dla każdego pracownika i zapisać go na kurs doszkalający.

Nagły wypadek – targi, wyjazdy, międzynarodowe prezentacje

Jeżeli firma rozwija się prężnie, może zdarzyć się, że zajdzie konieczność oddelegowania grupy pracowników na międzynarodowy wyjazd. W takim przypadku umiejętność swobodnego porozumiewania się w języku angielskim jest umiejętnością konieczną. O ile sama przygotowana wcześniej prezentacja nie powinna sprawiać większych problemu, to mogą się one pojawić podczas odpowiadania na pytania czy rozmowy z potencjalnymi klientami i partnerami. Dlatego warto odpowiednio przygotować pracowników na taki wyjazd. Szkoły językowe prowadzą specjalne, przyśpieszone kursy, przygotowujące do takich wyjazdów. Czas gra dużą rolę, dlatego nie warto odkładać tego na ostatnią chwilę. 

Metoda nauczania

Największą popularnością cieszy się tzw. metoda bezpośrednia, która opiera się na ciągłej konwersacji. Przygotowano do niej odpowiednie podręczniki – inne dla osób zajmujących się marketingiem i zarządzaniem, inne dla pracowników branży komputerowej i finansowej i jeszcze inne dla zainteresowanych przemysłem, polityką i prawem. Warto więc zapisać siebie i swoich pracowników na kurs angielskiego dla firm, ponieważ na pewno zaowocuje to na przyszłość. 

SPRAWDŹ:  SEO/SEM w świecie mody i urody - Jak zwiększyć swoją obecność w sieci
Ewa Filipiak

Ewa Filipiak

Specjalistka ds. mody z doświadczeniem w stylizacji i projektowaniu. Analizuje światowe trendy, adaptując je do polskich realiów. Pasjonatka zrównoważonej mody i ekologicznych rozwiązań w branży odzieżowej.

Artykuły: 328

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *