Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zakupy odzieży w sieci. Na co zwracać uwagę

Zakupy odzieży w sieci. Na co zwracać uwagę?

Zakupy w sieci to nasza codzienność. Przywykliśmy już nawet do nabywania rzeczy, które – wydaje się – lepiej byłoby zmierzyć (jak odzież i obuwie) albo wypróbować (jak AGD czy meble). W przypadku ubrań i butów zakupy ułatwiają nam tabele rozmiarów, w przypadku mebli – precyzyjne opisy i fotografie. W oby wypadkach zawsze można też najpierw obejrzeć produkt w sklepie stacjonarnym, a potem dokonać zakupów w internetowym.

Kiedy już jednak ruszamy na zakupy online, musimy trzymać się kilku zasad, żeby nie okazało się, że paczka z wymarzonymi przedmiotami nigdy do nas nie dotrze, bo sklep zdążył już zwinąć żagle. Albo że fotografie na stronie były bardzo kuszące, a zawartość paczki pozostawia wiele do życzenia.

Kupując odzież w sieci, pamiętaj:

  • Rzetelnie i uczciwie prowadzony sklep internetowy ma intuicyjny i czytelny dla klienta interfejs. Oznacza to, że wchodzisz na stronę sklepu i od razu wiesz gdzie czego szukać. Wszystkie działy są precyzyjnie ponazywane i uporządkowane. Nawigacja pomiędzy nimi nie nastręcza trudności. Każdy link prowadzi tam, gdzie powinien.
  • Zdjęcia są duże, czytelne, doskonałej jakości. Często mają opcję powiększania detali albo wizualizacji 3D/360 stopni.
  • W przypadku sklepu odzieżowego/obuwniczego znajdziesz precyzyjne tabele rozmiarów oraz informacje obsługi sklepu/innych klientów czy oferowane towary mają rozmiary standardowe czy też zawyżone/zaniżone w stosunku do dobrze nam znanej polskiej rozmiarówki – to znacznie ułatwia wybór.
  • Na widocznym miejscu znajdziesz informacje o możliwości zwrotu/wymiany towaru, często także gotowy formularz odstąpienia od umowy.
  • W stopce strony znajdziesz wszystkie niezbędne informacje: od tych „technicznych” (regulamin, kontakt, polityka prywatności, współpraca, rodzaje płatności, koszt i czas dostawy, zwroty i reklamacje itp.) po zakładkę typu O nas zawierającą dane na temat właścicieli sklepu oraz ich pomysłu na całe to przedsięwzięcie.
  • Sklep oferuje kilka sposobów płacenia za zakupy (przelew tradycyjny, przelew internetowy – np. PayU, PayPal, pobranie) oraz różne możliwości dostawy (np. Poczta Polska, firma kurierska, system paczkomatów, odbiór osobisty).
  • Wszystkie transakcje, których dokonujesz, wiążą się z przekierowaniem cię na stronę integratora – nie odbywają się bezpośrednio na stronie sklepu i nikt nie wymaga od ciebie podawania poufnych danych (Integrator to specjalny system, który zbiera dla sprzedawcy pakiety płatności oferowane przez banki. Sklep internetowy nie musi dzięki integratorom podpisywać umowy z każdym z banków, zaś klienci mają wybór skorzystania z dogodnej dla siebie instytucji. Zaletami integratorów są duże doświadczenie w przetwarzaniu płatności oraz pełne bezpieczeństwo wykonywanych transakcji
SPRAWDŹ:  Biżuteria kobieca kupowana przez Internet

 

W przyjaznym klientom sklepie internetowym można zapisać się na newsletter, dzięki czemu dowiemy się o promocjach czy wyprzedażach. Sklep taki współpracuje ze znanymi i uznanymi markami oraz blogerami, co gwarantuje, że będzie dbał o wszystkich swoich kontrahentów i klientów – dobra marka to dobro wypracowane przez lata i nikt nie ma ochoty go marnować ot, tak. Bardzo mądrze zaplanowane menu oraz box newslettera znajdziecie na stronie http://Defashion.pl

Jeśli po dokonaniu zakupów jesteś zadowolony z obsługi oraz jakości towaru, zostaw na stronie sklepu komentarz albo dokonaj oceny przy użyciu stosowanego w sklepie systemu punktów – to podpowiedź dla innych kupujących, że trafili w miejsce bezpieczne i warto tu często zaglądać. I jeszcze jedno: uwielbiany przez klientów sklep internetowy powinien mieć sprawnie działającą wersję/aplikację mobilną.

Ewa Filipiak

Ewa Filipiak

Specjalistka ds. mody z doświadczeniem w stylizacji i projektowaniu. Analizuje światowe trendy, adaptując je do polskich realiów. Pasjonatka zrównoważonej mody i ekologicznych rozwiązań w branży odzieżowej.

Artykuły: 328

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *