Zakupy odzieży w sieci. Na co zwracać uwagę

Zakupy odzieży w sieci. Na co zwracać uwagę?

Zakupy w sieci to nasza codzienność. Przywykliśmy już nawet do nabywania rzeczy, które – wydaje się – lepiej byłoby zmierzyć (jak odzież i obuwie) albo wypróbować (jak AGD czy meble). W przypadku ubrań i butów zakupy ułatwiają nam tabele rozmiarów, w przypadku mebli – precyzyjne opisy i fotografie. W oby wypadkach zawsze można też najpierw obejrzeć produkt w sklepie stacjonarnym, a potem dokonać zakupów w internetowym.

Kiedy już jednak ruszamy na zakupy online, musimy trzymać się kilku zasad, żeby nie okazało się, że paczka z wymarzonymi przedmiotami nigdy do nas nie dotrze, bo sklep zdążył już zwinąć żagle. Albo że fotografie na stronie były bardzo kuszące, a zawartość paczki pozostawia wiele do życzenia.

Kupując odzież w sieci, pamiętaj:

  • Rzetelnie i uczciwie prowadzony sklep internetowy ma intuicyjny i czytelny dla klienta interfejs. Oznacza to, że wchodzisz na stronę sklepu i od razu wiesz gdzie czego szukać. Wszystkie działy są precyzyjnie ponazywane i uporządkowane. Nawigacja pomiędzy nimi nie nastręcza trudności. Każdy link prowadzi tam, gdzie powinien.
  • Zdjęcia są duże, czytelne, doskonałej jakości. Często mają opcję powiększania detali albo wizualizacji 3D/360 stopni.
  • W przypadku sklepu odzieżowego/obuwniczego znajdziesz precyzyjne tabele rozmiarów oraz informacje obsługi sklepu/innych klientów czy oferowane towary mają rozmiary standardowe czy też zawyżone/zaniżone w stosunku do dobrze nam znanej polskiej rozmiarówki – to znacznie ułatwia wybór.
  • Na widocznym miejscu znajdziesz informacje o możliwości zwrotu/wymiany towaru, często także gotowy formularz odstąpienia od umowy.
  • W stopce strony znajdziesz wszystkie niezbędne informacje: od tych „technicznych” (regulamin, kontakt, polityka prywatności, współpraca, rodzaje płatności, koszt i czas dostawy, zwroty i reklamacje itp.) po zakładkę typu O nas zawierającą dane na temat właścicieli sklepu oraz ich pomysłu na całe to przedsięwzięcie.
  • Sklep oferuje kilka sposobów płacenia za zakupy (przelew tradycyjny, przelew internetowy – np. PayU, PayPal, pobranie) oraz różne możliwości dostawy (np. Poczta Polska, firma kurierska, system paczkomatów, odbiór osobisty).
  • Wszystkie transakcje, których dokonujesz, wiążą się z przekierowaniem cię na stronę integratora – nie odbywają się bezpośrednio na stronie sklepu i nikt nie wymaga od ciebie podawania poufnych danych (Integrator to specjalny system, który zbiera dla sprzedawcy pakiety płatności oferowane przez banki. Sklep internetowy nie musi dzięki integratorom podpisywać umowy z każdym z banków, zaś klienci mają wybór skorzystania z dogodnej dla siebie instytucji. Zaletami integratorów są duże doświadczenie w przetwarzaniu płatności oraz pełne bezpieczeństwo wykonywanych transakcji

 

W przyjaznym klientom sklepie internetowym można zapisać się na newsletter, dzięki czemu dowiemy się o promocjach czy wyprzedażach. Sklep taki współpracuje ze znanymi i uznanymi markami oraz blogerami, co gwarantuje, że będzie dbał o wszystkich swoich kontrahentów i klientów – dobra marka to dobro wypracowane przez lata i nikt nie ma ochoty go marnować ot, tak. Bardzo mądrze zaplanowane menu oraz box newslettera znajdziecie na stronie http://Defashion.pl

Jeśli po dokonaniu zakupów jesteś zadowolony z obsługi oraz jakości towaru, zostaw na stronie sklepu komentarz albo dokonaj oceny przy użyciu stosowanego w sklepie systemu punktów – to podpowiedź dla innych kupujących, że trafili w miejsce bezpieczne i warto tu często zaglądać. I jeszcze jedno: uwielbiany przez klientów sklep internetowy powinien mieć sprawnie działającą wersję/aplikację mobilną.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij