TERMIX jeszcze bliżej polskich klientów
Wiodący światowy producent profesjonalnych szczotek fryzjerskich zdecydował się na odświeżenie swojej obecności w Polsce. Efektem zmian jest nowoczesna strona internetowa oraz komunikacja w social media i PR. Poznaj szczegóły.
Wysoka jakość oraz nowatorskie podejście – to główne wyróżniki, za które branża fryzjerska ceni markę TERMIX. Hiszpański producent od początku swojego istnienia stawia na innowacje, chcąc kreować nowoczesne trendy w komunikacji, odpowiadające rynkowemu zapotrzebowaniu. Nie inaczej jest w kraju nad Wisłą.
Nowa odsłona w sieci
Głównym celem wprowadzenia nowej strony internetowej marki w Polsce jest przybliżenie zainteresowanym oferty TERMIX wraz ze wskazaniem atutów produktów, a także prezentacja sylwetek ambasadorów i misji, która łączy całą społeczność marki.
Co istotne, na stronie zainteresowani znajdą wykaz miejsc, w których można zakupić profesjonalne szczotki fryzjerskie i inne artykuły marki zarówno stacjonarnie, jak i w sklepach internetowych. Natomiast w sekcji „Aktualności” znajdą się najważniejsze informacje oraz nowości, które producent wprowadza dla swoich klientów.
Całość jest przedstawiona w przejrzysty i nowoczesny sposób, który ułatwi czytelnikowi zapoznanie się z firmą oraz pozwoli na przedstawienie kluczowych aspektów związanych z działaniami marki w Polsce.
Odświeżona komunikacja
Termix odświeża również komunikację na swoich kanałach social media oraz PR. Na serwisach Facebook oraz Instagram znajdą się porady ekspertów, które przybliżą odbiorcom sposób wykorzystania szczotek oraz akcesoriów marki. Zainteresowani będą mieli również możliwość poznać bliżej produkty, które są nieodłącznym atrybutem fryzjerów podczas pielęgnacji włosów. Wszystko podane w lekkiej formie, pozwalającej na lepsze poznanie producenta, którego sprzęt i usługi są dostępne w 90 krajach na całym świecie.
Flagowym produktem Termix są profesjonalne szczotki do różnych typów włosów, które zrewolucjonizowały system suszenia. Warto wspomnieć, iż marka posiada w swojej ofercie m.in. produkty barberskie, prostownice, grzebienie, nożyczki i degażówki. Nowa wizualna i komunikacyjna odsłona marki ma również za zadanie spopularyzować pozostały asortyment.
Za projekt i wdrożenie strony internetowej oraz obsługę kanałów social media oraz PR odpowiada agencja more concept.