Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

TERMIX jeszcze bliżej polskich klientów

TERMIX jeszcze bliżej polskich klientów

Wiodący światowy producent profesjonalnych szczotek fryzjerskich zdecydował się na odświeżenie swojej obecności w Polsce. Efektem zmian jest nowoczesna strona internetowa oraz komunikacja w social media i PR. Poznaj szczegóły.

Wysoka jakość oraz nowatorskie podejście – to główne wyróżniki, za które branża fryzjerska ceni markę TERMIX. Hiszpański producent od początku swojego istnienia stawia na innowacje, chcąc kreować nowoczesne trendy w komunikacji, odpowiadające rynkowemu zapotrzebowaniu. Nie inaczej jest w kraju nad Wisłą.

Nowa odsłona w sieci

Głównym celem wprowadzenia nowej strony internetowej marki w Polsce jest przybliżenie zainteresowanym oferty TERMIX wraz ze wskazaniem atutów produktów, a także prezentacja sylwetek ambasadorów i misji, która łączy całą społeczność marki.

Co istotne, na stronie zainteresowani znajdą wykaz miejsc, w których można zakupić profesjonalne szczotki fryzjerskie i inne artykuły marki zarówno stacjonarnie, jak i w sklepach internetowych. Natomiast w sekcji „Aktualności” znajdą się najważniejsze informacje oraz nowości, które producent wprowadza dla swoich klientów.

Całość jest przedstawiona w przejrzysty i nowoczesny sposób, który ułatwi czytelnikowi zapoznanie się z firmą oraz pozwoli na przedstawienie kluczowych aspektów związanych z działaniami marki w Polsce.

Odświeżona komunikacja

Termix odświeża również komunikację na swoich kanałach social media oraz PR. Na serwisach Facebook oraz Instagram znajdą się porady ekspertów, które przybliżą odbiorcom sposób wykorzystania szczotek oraz akcesoriów marki. Zainteresowani będą mieli również możliwość poznać bliżej produkty, które są nieodłącznym atrybutem fryzjerów podczas pielęgnacji włosów. Wszystko podane w lekkiej formie, pozwalającej na lepsze poznanie producenta, którego sprzęt i usługi są dostępne w 90 krajach na całym świecie.

Flagowym produktem Termix są profesjonalne szczotki do różnych typów włosów, które zrewolucjonizowały system suszenia. Warto wspomnieć, iż marka posiada w swojej ofercie m.in. produkty barberskie, prostownice, grzebienie, nożyczki i degażówki. Nowa wizualna i komunikacyjna odsłona marki ma również za zadanie spopularyzować pozostały asortyment.

SPRAWDŹ:  Jak dobrać fryzurę i kolor włosów do typu urody?

Za projekt i wdrożenie strony internetowej oraz obsługę kanałów social media oraz PR odpowiada agencja more concept.

Ewa Filipiak

Ewa Filipiak

Specjalistka ds. mody z doświadczeniem w stylizacji i projektowaniu. Analizuje światowe trendy, adaptując je do polskich realiów. Pasjonatka zrównoważonej mody i ekologicznych rozwiązań w branży odzieżowej.

Artykuły: 328

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *