Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jaki rodzaj katalogów wybrać dla biura podróży

Jaki rodzaj katalogów wybrać dla biura podróży?

Każde biuro podróży powinno posiadać bogatą ofertę katalogów, zarówno z określoną destynacją, w formie broszurowej, jak i kierunkiem podróży z różnymi propozycjami w formie katalogu książkowego. Im bardziej różnorodna jest oferta, tym chętniej korzystają z niej klienci, stąd w tej branży przygotowanie katalogu począwszy od projektu, aż po wybór jego rodzaju i wykonanie jest niezwykle istotne.

Katalogi szyte – doskonały wybór do przechowywania w segregatorach i teczkach

Jeśli decydujesz się na katalogi szyte, które niewątpliwie są bardzo trwałe, to możesz wybrać opcję z szyciem płaskim. To rodzaj szycia papieru spotykany w książkach, który prezentuje się elegancko i sprawdza się w przypadku przechowywania katalogów w teczkach. Doskonale będzie się prezentować także, jeśli zastosujesz stojaki reklamowe, na których wyeksponujesz część oferty, np. tej promocyjnej. To doskonały sposób na przedstawienie klientom oczekującym na rozmowę z pracownikiem biura wstępnej oferty i danie możliwości na zapoznanie się z nią, zanim przejdzie się do rozmowy, co może przyspieszyć decyzję, albo pomóc w sprecyzowaniu pytań, które nurtują klienta przed planowanym wyjazdem. Jeśli chcesz przechowywać swoje katalogi w segregatorach, koniecznie sprawdź inne katalogi szyte w OpenPrint, gdzie znajdziesz także modele wykonywane z szyciem oczkowym.        

Katalogi spiralowane – najlepszy wybór dla katalogów z podróżniczymi mapami

Przygotowanie katalogów dla biura podróży może być również formą przedstawienia najważniejszych atrakcji czy trasy wycieczki na mapie. Tu mogą sprawdzić się katalogi spiralowane, które są zwarte, a jednocześnie można łatwo przerzucać w nich kartki bez konieczności podtrzymywania stron dotychczas obejrzanych, by nie zamknąć katalogu przez przypadek. Taki katalog można z powodzeniem zabrać ze sobą w podróż, gdyż dołączone spirale chronią strony przez pognieceniem.   

SPRAWDŹ:  Sekrety szydełkowania z batystu - od podstaw do mistrzostwa

Katalogi klejone – najlepszy wybór do promocji wysyłkowej oraz do formy broszurowej

Jeśli katalog biura podróży jest cienki, gdyż skupia się na określonym kierunku, to warto przy wyborze projektu i wykonania zdecydować się na katalogi klejone. Przy niewielu stronach nie opłaca się bowiem wybierać szytych modeli, czy tym bardziej spiralowanych. Takie katalogi mogą stać się uzupełnieniem stojaków reklamowych z półką, gdzie można je oprzeć lub położyć, tak by każdy potencjalny klient przy wejściu bądź wyjściu mógł go zabrać. Ponieważ w biurze podróży potrzebne są dość duże nakłady broszur i katalogów, to najlepszym wyborem jest druk offsetowy.

Jeśli chodzi o sam projekt katalogu dla biura podróży to powinien zawierać nazwę i logo firmy, a także tytuł wskazujący na określony kierunek podróży, bądź najlepsze wycieczki na szczególne okazje, np. miesiąc miodowy, walentynki, okres świąteczno-noworoczny, czy Wielkanoc. Oferta katalogowa może przedstawiać również najlepsze propozycje na imprezy integracyjne, zarówno w kraju, jak i za granicą. Tutaj kluczową rolę pełnią zdjęcia, które powinny zachwycać potencjalnych klientów. Do katalogów można również dobrać teczki z nadrukiem i wkładem na wizytówki, gdzie można włożyć kilka propozycji z ofertą hotelową i pokrewną w danym rejonie. Zatem rodzaj katalogu zależy w dużej mierze od miejsca jego przechowywania, a także jego objętości. Warto wybierać najlepszą ofertę, dostosowaną do potrzeb.           

Ewa Filipiak

Ewa Filipiak

Specjalistka ds. mody z doświadczeniem w stylizacji i projektowaniu. Analizuje światowe trendy, adaptując je do polskich realiów. Pasjonatka zrównoważonej mody i ekologicznych rozwiązań w branży odzieżowej.

Artykuły: 328

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *