Zakupy w sieci to nasza codzienność. Przywykliśmy już nawet do nabywania rzeczy, które – wydaje się – lepiej byłoby zmierzyć (jak odzież i obuwie) albo wypróbować (jak AGD czy meble). W przypadku ubrań i butów zakupy ułatwiają nam tabele rozmiarów, w przypadku mebli – precyzyjne opisy i fotografie. W oby wypadkach zawsze można też najpierw obejrzeć produkt w sklepie stacjonarnym, a potem dokonać zakupów w internetowym.

Kiedy już jednak ruszamy na zakupy online, musimy trzymać się kilku zasad, żeby nie okazało się, że paczka z wymarzonymi przedmiotami nigdy do nas nie dotrze, bo sklep zdążył już zwinąć żagle. Albo że fotografie na stronie były bardzo kuszące, a zawartość paczki pozostawia wiele do życzenia.

Kupując odzież w sieci, pamiętaj:

  • Rzetelnie i uczciwie prowadzony sklep internetowy ma intuicyjny i czytelny dla klienta interfejs. Oznacza to, że wchodzisz na stronę sklepu i od razu wiesz gdzie czego szukać. Wszystkie działy są precyzyjnie ponazywane i uporządkowane. Nawigacja pomiędzy nimi nie nastręcza trudności. Każdy link prowadzi tam, gdzie powinien.
  • Zdjęcia są duże, czytelne, doskonałej jakości. Często mają opcję powiększania detali albo wizualizacji 3D/360 stopni.
  • W przypadku sklepu odzieżowego/obuwniczego znajdziesz precyzyjne tabele rozmiarów oraz informacje obsługi sklepu/innych klientów czy oferowane towary mają rozmiary standardowe czy też zawyżone/zaniżone w stosunku do dobrze nam znanej polskiej rozmiarówki – to znacznie ułatwia wybór.
  • Na widocznym miejscu znajdziesz informacje o możliwości zwrotu/wymiany towaru, często także gotowy formularz odstąpienia od umowy.
  • W stopce strony znajdziesz wszystkie niezbędne informacje: od tych „technicznych” (regulamin, kontakt, polityka prywatności, współpraca, rodzaje płatności, koszt i czas dostawy, zwroty i reklamacje itp.) po zakładkę typu O nas zawierającą dane na temat właścicieli sklepu oraz ich pomysłu na całe to przedsięwzięcie.
  • Sklep oferuje kilka sposobów płacenia za zakupy (przelew tradycyjny, przelew internetowy – np. PayU, PayPal, pobranie) oraz różne możliwości dostawy (np. Poczta Polska, firma kurierska, system paczkomatów, odbiór osobisty).
  • Wszystkie transakcje, których dokonujesz, wiążą się z przekierowaniem cię na stronę integratora – nie odbywają się bezpośrednio na stronie sklepu i nikt nie wymaga od ciebie podawania poufnych danych (Integrator to specjalny system, który zbiera dla sprzedawcy pakiety płatności oferowane przez banki. Sklep internetowy nie musi dzięki integratorom podpisywać umowy z każdym z banków, zaś klienci mają wybór skorzystania z dogodnej dla siebie instytucji. Zaletami integratorów są duże doświadczenie w przetwarzaniu płatności oraz pełne bezpieczeństwo wykonywanych transakcji

 

W przyjaznym klientom sklepie internetowym można zapisać się na newsletter, dzięki czemu dowiemy się o promocjach czy wyprzedażach. Sklep taki współpracuje ze znanymi i uznanymi markami oraz blogerami, co gwarantuje, że będzie dbał o wszystkich swoich kontrahentów i klientów – dobra marka to dobro wypracowane przez lata i nikt nie ma ochoty go marnować ot, tak. Bardzo mądrze zaplanowane menu oraz box newslettera znajdziecie na stronie http://Defashion.pl

Jeśli po dokonaniu zakupów jesteś zadowolony z obsługi oraz jakości towaru, zostaw na stronie sklepu komentarz albo dokonaj oceny przy użyciu stosowanego w sklepie systemu punktów – to podpowiedź dla innych kupujących, że trafili w miejsce bezpieczne i warto tu często zaglądać. I jeszcze jedno: uwielbiany przez klientów sklep internetowy powinien mieć sprawnie działającą wersję/aplikację mobilną.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ