Prosto – marka z pasją
Młodzi ludzie najchętniej podążają za tymi inicjatywami, które są tworem wyobraźni, ale również i zaangażowania oraz pasji. Z tego powodu marka PROSTO praktycznie od początku swojego istnienia cieszy się ogromną popularnością wśród młodego pokolenia, choć niektóre linie odzieżowe trafiają również do nieco starszych odbiorców. Skąd jednak wzięła się ta marka oraz jak pojawił się pomysł na cały biznes?
Przede wszystkim warto zaznaczyć, że biznes ten stworzony jest na bazie pasji. W swojej istocie łączy on wszystko, co istotne dla ludzi go tworzących, poczynając od muzyki, a kończąc na elementach kreacji rzeczywistości oraz sposobie na prezentowanie własnego stylu. W marce PROSTO jest jednak miejsce na każdą okazję, co dodatkowo sprawia, że tłumy młodych osób decydują się na wybór jej ubrań; co więcej, oferta z każdym rokiem jest wzbogacana oraz odnawiana i rozszerzana, dzięki czemu można mówić nie tylko o sukcesie, ale również i znacznym rozwoju.
Na początku była muzyka
Sukces marki PROSTO wynika między innymi z faktu, że wszystkie wytwory tej firmy kierowane były do konkretnej grupy młodych ludzi – fanów muzyki hip-hopowej. Popularność tego nurtu muzycznego jest bardzo duża, jednakże sami muzycy często mają trudność z wydaniem własnych albumów i przebiciem się przez mniej niszową muzykę popową. Z tego powodu w 2000 roku jeden z twórców muzyki hip-hop, Wojciech „Sokół” Sokołowski zdecydował się na otwarcie własnej wytwórni muzycznej, skupionej wyłącznie na scenie hip-hopowej. To przełożyło się na sporą popularność w środowisku, co można zauważyć zarówno po tym, ile dotąd zostało wydanych albumów, jak również po tempie rozwoju wytwórni. Pierwszy album wydała już rok po pojawieniu się na rynku, jeszcze we współpracy z inną firmą, ale drugi, w 2002 roku, został wydany już samodzielnie przez markę PROSTO.
Potem był pomysł na odzież
Każdy, kto słucha hip-hopu wie, jak ważna w tej dziedzinie muzyki jest identyfikacja z jej stylem oraz z całym środowiskiem. Z potrzeby zaistnienia tej identyfikacji, ale nie w stylu bazaru, a raczej konkretnej marki wyznaczającej zbieżne z potrzebami środowiska trendy, w 2003 roku powstały pierwsze pomysły na linię odzieżową. Równocześnie nadal kontynuowane było wydawanie muzyki.
Dziś marka PROSTO z każdym nadchodzącym, nowym sezonem wydaje kolejne albumu muzyczne, ale również i całe projekty linii ubrań dla mężczyzn i kobiet. Najbardziej charakterystycznym produktem marki jest klasyczna męska bluza z długim rękawem i stylizowanym napisem „PROSTO.” na przodzie. Najbardziej popularnymi produktami marki zdecydowanie są rozmaite bluzy i spodnie, głównie dresowe, stworzone w jednolitych, stonowanych kolorach.
Nowe inicjatywy
Obecnie marka PROSTO wciąż się rozwija, oferując młodym ludziom nowe, modne ubrania na każdy sezon, wytwarzane w zgodności z filozofią stylu hip-hop. To jednak nie wszystko – od kilku lat wychodzą specjalne składanki muzyczne, co rok inna, na których swoje umiejętności muzyczne prezentują różni raperzy, tworząc kawałki specjalne na tę okazję. Wraz ze składankami w sklepach marki – w tym zaledwie kilku firmowych, stacjonarnych salonach w dużych miastach – pojawiają się specjalne linie odzieży i akcesoriów, dedykowane właśnie tym produkcjom.
Prócz tego, marka PROSTO regularnie wytwarza linie odzieżowe z zakresu linii Klasyk. W skład wytwarzanych ubrań wchodzą choćby wspomniane bluzy i spodnie, ale również rozmaite koszulki o zróżnicowanych krojach, a także akcesoria – torby sportowe, idealne na treningi, czapki z daszkiem, stroje kąpielowe.
Produkty marki PROSTO można znaleźć pod adresem http://bludshop.com/firm-pol-1384350981-Prosto.html.